- Müyesser Turfan Geçici Erkek Konukevi
- Ayni ve Nakdi Yardımlar
- Yemek ve Kumanya Desteği
- Süt Kuzusu Dağıtımları
- Medikal Malzeme Desteği
- Acılı Günlerinde Ailelerin Yanındayız
- Paylaşmayı Unutmuyoruz
- Öğrencilerimize Destek Veriyoruz
- Buca Sosyal Yaşam Kampüsü Hayata Geçti
- Sokakta Yaşam Mücadalesi Veren İhtiyaç Sahiplerine Destek
- İzmir’e Hijyenik ve Kaliteli Öğünler
- Anne Dayanışma Kartı
Haberler
İZDENİZ, yolcularla yapılan memnuniyet anketinden “yüksek not” aldı. Ankete katılanların yüzde 94’ü Büyükşehir Belediyesi’nin deniz ulaşımındaki hizmet kalitesinden memnun olduğunu dile getirdi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin deniz ulaşımından sorumlu şirketi İZDENİZ, hizmet kalitesini her geçen gün geliştiriyor. Bu hamleler, İzmirlilerin memnuniyetine de yansıyor. Kent içi ulaşımda deniz yolculuğunu tercih eden yurttaşlarla yapılan anketin sonuçları, İZDENİZ açısından oldukça olumlu çıktı. Geçtiğimiz ay gerçekleştirilen ankete katılan yolcuların yüzde 94’ü hizmetten memnun olduklarını belirtti. Özellikle seferlerin zamanında yerine getirilmesi, gemilerin, iskelelerin temizliği ve sefer saat planlaması en çok memnuniyet oluşturan başlıklar arasında yer aldı. Sefer iptali veya değişikliği gibi duyurulara çok hızlı erişim sağladıklarını dile getiren yolcular, İZDENİZ personelinin sunduğu hizmetten de oldukça memnun olduklarını aktardı.
Midilli seferlerine yoğun ilgi
İZDENİZ’in resmi bayramlarda ve 20 Haziran- 26 Eylül tarihleri arasında düzenlediği Midilli Adası seferleri de büyük ilgi gördü. Haftalık olarak düzenlenen seferlerle binlerce yolcu, İzmir’den Yunanistan’ın Midilli Adası’na hızlı ve konforlu bir yolculuk gerçekleştirdi. Midilli seferlerine katılan yurttaşlar için de anket düzenlendi. Katılımcıların yüzde 75’i seferlerden memnun olduklarını belirtirken; pasaport ve gümrük işlemlerindeki kolaylık, personel desteği ve gemi konforu memnuniyetin temel unsurları oldu.
Yolcuların talepleri doğrultusunda yenilikçi hizmet
İZDENİZ, deniz ulaşımını daha erişilebilir, konforlu ve çevreci hale getirmek amacıyla her sezon sonunda düzenlediği anketlerle, hizmet kalitesini yolcu talepleri doğrultusunda geliştirmeyi sürdürüyor. Hem iç hatlarda hem de yurtdışı seferlerinde daha kaliteli ve yenilikçi hizmetler sunmak için çalışmalar devam ediyor.
Diğer Haberler
Tüm Haberleri Gör
180 milyon liralık altyapı yatırımı başladı
1 Aralık 2025 Pazartesiİzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, Tire’de taşkın ve koku sorunlarını önlemek amacıyla 180 milyon liralık yağmur suyu hattı inşaatına başladı.
Tohumdan toprağa, topraktan sofraya
1 Aralık 2025 Pazartesiİzmir Büyükşehir Belediyesi’nin “Parkta Etkinlik Var” projesi kapsamında düzenlediği “Tohumdan Sofraya” buluşmasına katılan engelli öğrenciler toprakla buluşmanın heyecanını yaşadı.
Adana’dan İzmir’e göç etti, Meslek Fabrikası’yla iş buldu
1 Aralık 2025 Pazartesiİzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Fabrikası İstihdamı Geliştirme ve Destekleme Birimi, ekim ayında iş arayan 35 kişinin istihdam edilmesine aracı oldu. Adana’dan İzmir’e göç eden Aynur Dağaşan da Meslek Fabrikası Mobil İstihdam Aracı’nın yönlendirmesiyle işe yerleştirildi.
Turizm dünyası İzmir'de bir araya geliyor
30 Kasım 2025 PazarTürkiye’nin en kapsamlı turizm buluşmalarından olan TTI İzmir – 19. Uluslararası Turizm Ticaret Fuarı ve Kongresi, 3–5 Aralık 2025 tarihlerinde Fuar İzmir’de kapılarını açıyor.
